۱۳۸۹ فروردین ۱۱, چهارشنبه

آرسنال 2 - 2 بارسلون . بازگشت رويايي آرسنال و مــــــــوکول شدن صعود بارسلون به نيوکمپ ( شهروند - تحليلگر )

تا دقیقه ی 69 بازی دو بر صفر به سود بارسلونا بود و من تقریبا مطمئن شده بودم که بارسلون در همین بازی رفت کار را تمام کرده است ، اما گل ولکات ،آرسنال را به بازی برگرداند و بعد از آن هم گل فابرگاس از روی نقطه ی پنالتی ، یک شب رویایی را برای آرسنال رقم زد و دو گل ابراهیمویچ را پرپر کرد.
با این نتیجه بازی برگشت هم از حساسیت فوق العاده ای برخوردار خواهد بود و آنجا در نیوکمپ مشخص خواهد شد که چه تیمی از این مرحله صعود کرده و به جمع چهار تیم برتبر راه یافته است..
هرچند که یک تساوی بدون گل و یا تساوی یک بر یک هم ،بارسلونا را راهی نیمه نهایی خواهد کرد ، اما این آرسنال را نمیشود دست کم گرفت!
پس بدون هیچ پیش بینی یا احتمال دادنی ، به احترام این بازی ِ زیبا و تحسین برانگیز تیم بی ستاره و بی ادعای آرسن ونگر ،کلاه از سر بر میدارم و منتظر بازی برگشت می مانم،باوجود این که خود از طرفداران پرو پا قرص بارسلون هستم.

۱ نظر:

  1. سلام. لطفا مطلبي براي درخواست از فيفا مبني بر نفروختن حق پخش بازيهاي جام جهاني به ايران به خاطر پارازيت اندازي و ايجاد محدوديت براي خبرنگارات خارجي تهيه و براي امضا به اعضاي بالاترين معرفي نماييد. با تشكر

    پاسخحذف