۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

پاختاکور2-1سپاهان.با این نتایج ِ همیشه ضعیف در بازی های بین المللی ،آیانباید به سالم بودن نتایج تیم های قلعه نویی در بازی های داخلی شک کرد؟

در هفته ی سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ؛ تیم های پاختاکور ازبکستان و سپاهان ایران به مصاف هم رفتند و در پایان مثل همیشه در بازی هایی که تحت نظارت های بین المللی ست ؛ این تیم امیر قلعه نویی بود که ناکام زمین را ترک کرد .سپاهان در این بازی و در یک بازی بسار بسیار ضعیف ،دو بر یک مغلوب میزبان خود شد .
درپایان دور رفت لیگ قهرمانان آسیا ؛ باز هم این تیم قلعه نویست که ضعیف ترین تیم ایرانی حاضر در مسابقات و تنها تیم بدون برد ایرانی در این دور از مسابقات بوده است .سال پیش هم تیم قلعه نویی که آن موقع استقلال بود،در پایان دور رفت دقیقا وضعیتی اینچین داشت و در قعر گروه خود قرار گرفته بود.
نمیدانم آیا قلعه نویی هنوز هم می میتواند ادعای مربی بودن داشته باشه یا نه؟نمیدانم هنوز هم هواداران او در سلامت نتایجی که تیم های قلعه نویی در مسابقات داخلی به دست می آورد ؛شک کرده اند یا نه؟
ولی آنچه مسلم است نتایج ضعیف و تحقیر آمیز تیم های قله نویی در بازی های بین المللی ؛ هر ناظر بی طرف و منصفی را به شک می اندازد که مبادا در بازی های داخلی دست هایی پنهان در کار است تا نتایج را آنگونه که میدانید ،رقم بزنند؟
برای هر ذهن پرسشگری این سوال پیش می آید که اگر قلعه نویی مربی کاردان و توانمندی ست ، پس چرا این مربی در بازی های بین المللی که به این سادگی ها نمیتوان «دم کسی را دید» ! ، هیچ حرفی برای گفتن نداشته و ضعیف ترین نتایج ممکن را رقم میزند؟
.
آقای قلعه نویی چه جوابی برای این سوال ها دارید؟
آقای قلعه نویی بهتر نیست که دربازی های بین المللی که نفوذ چندانی ندارید و تیغتان به ان صورت نمی بـُرد و در نیتجه تیمتان هم نمی بـَرد ؛ قید سرمربی گری را بزنید و در تیم های فعالیتتان را ادامه دهید که اصولا بیرون از مرزهای نفوذتان ،بازی ندارند؟به نظر من که این بهترین کاریست که می توانید برای در امان ماندن از تیغ سوالاتی از این دست ،انجام دهید.

۲ نظر:

  1. هیچ مربی در ایران نتوانسته در 3 جام همزمان موفق باشد اگر مرفاوی در آسیا موفق است چون لیگ را ول کرده.2 قهرمانی 2 نایب قهرمانی و یک مقام سومی در لیگ و 2 قهرمانی در جام حذفی و صدر نشینی با سپاهان تا این روزها همه اینها تخلف است و هیچ کس نتوانسته ثابت کند؟! بجای تنگ نظری و تحمل نکردن موفقیت کسانی که دوستشان نداریم به نفد تیم مورد علاقه خودتان بپردازید تا موفق شود و ما هم لذت ببربم.

    پاسخحذف