۱۳۸۹ فروردین ۵, پنجشنبه

«قلي سيا(لاسپين ِ)چاخان»درديدارازچيزراييل وپس از رسوا شدن توسط جنبش سبزي ها؛من نماينده رسمي جنبش قهوه اي هستم،حالاکه جنبش سبزنشد!(طنز)

بنابر گزارش کانال دو تلویزیون دولتی کشور صلح طلب و از سوییس،سوییس تره «چیزراییل»- به ریاست جمهوری « تـُــمبون فلز » ! - امروز یکی از مشهور ترین نان خوران،ببخشید نان به نرخ روز خوران زمین ؛ بانام «جهان مفتخوران؛ قلی سیا (لاسپین ِ ) چاخان» وارد این منطقه شد و پس از انجام مصاحبه ای اختصاصی با این شبکه به دیدار رییس جمهور «تـــُـمبون فلز» رفت !
«چاخان » پس از آنکه تیرش را در چسبانیده نمودن ! خود به جنبش سبز،به سنگ خورده دید ؛ در یک چرخش هالیوودی،جیمز باندی، بت منی،اسپایدرمنی و توهمین مایه هایی ! خود را نماینده راستین «جنبش قهوه ای » عنوان کرد !!! که به نمایندگی از« جنبش قهوه ای »و برای اعلام پیام صلح و دوستی و لاو و عشق و حال وبزن و بکوب و هوای بند گرمه اوفی اوفی !!! و یه چیزایی تو این مایه ها ! وارد « چیزراییل» شده است.
« چاخان » درجواب سوال خبرنگاران در مورد هویت «جنبش قهوه ای» و تعداد هواداران آن ،باتوجه به آگاهی عالم و آدم از علایق سیاسی مردم ایران در یک صداقت اجباری ؛ اعلام کرد که علی الحساب خودش شخصاً تنها عضو این جنبش است !!! و خب با توجه به اینکه اکثریت مطلق مردم ایران هوادار جنبش سبزن و اون اقلیت باقیمونده هم طرفدارای جنبش سرخ هستن؛ در نتیجه خیلی روی اینکه جز خودش کسه دیگه ای بیاد توی جنبش قهوه ای ؛ حساب نمیکنه ،ولی با جرات میگه که الان داره به نمایندگی از تمام هواداران «جنبش قهوه ای» صحبت می کنه!
البته جناب «چاخان »اضافه کردکه چن تا از بچه محلاش قول دادن که اگه یه کاری کنه اونا هم بتونن برن باهاش این ور اون تلپ شن و خودشون و نماینده مردم جا بزنن و عشق و حال کنن خلاصه و فرت وفرت مصاحبه انجام بدن و مفتی مفتی و الکی الکی بشن نماد آزادی خواهی مردم ایران؛ صد در صد هوادار جنبش قهوه ای میشن،که البته بعد از پخش مصاحبه ؛ بچه محلای جناب «چاخان»با دادن یه بیانیه ی کوبنده از طریق سایت ِ «چاخان رسوا کن ِ»بالاترین ،اعلام کردن که «زرشک!،کور خوندی داداش .ما نون به نرخ روز خور نیستیم ،مردم کشورمون و هم به هیچ منفعت و موقعیت و جایگاهی نمیفروشیم و الکی هم ادعا نمی کنیم که نماینده شونیم،مانماینده محل خودمون هم نیستیم ،چه رسد به کل ایران!ما تا ابد همین جنبش سبزی که بودیم می مونیم و هیچ وقت کاری نمی کنیم که خون شهیدای پاک این جنبش شریف و مستقل رو ،زیر سوال ببریم ،پس جنبش قهوه ای ارزونی ِ خودت . اگه تو آزادی خواهی ما ترجیح می دیم که بریم لبو فروشی ! .پس خوش باش داداش،ما این کاره نیستیم »!
.
این یه گوشه از ماجراهای آقای «چاخان» بود تو چیزراییل،شاید بعدا هم دوباره از ماجرای های این ابرمرد !!! براتون نوشتیم.
.
*نکته:
این مطلب کاملا یک نوشته ی طنز است و شخصیت های موجود در آن ،به هیچ وجه وجود خارجی ندارند !

۱ نظر:

  1. واقعا از طرز برخورد بچه های جنبش سبز با کاسپین ماکان تاسف خوردم واصلا نمیتونم دلیل این مقدار تنفر مردم ایران و بچه های سبزو از مردم اسرائیل بفهمم(البته کاری با دولت اسراییل ندارم که در تمام کشور های دنیا در مقطعی از تاریخ دولت ها دست به جنایت زده اند )و نمیتونم باور کنم افرادی که خود را سبز اندیش میدانند در نابودی میلیون ها اسراییلی با حکومت ایران هم عقیده باشند نه این طرز برخورد وبی ابرو کردن یک انسان از تفکری سبز نشات نگرفته

    پاسخحذف