۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

تراکتور 1 - 1سپاهان.حقیقت تلخ برای هوادارن تیم چند میلیاردی سپاهان؛قلعه نویی فقط برای نباختن تیمش را به میدان فرستاده بود!

همانطور که پیش بینی کرده بودم ،بازی تراکتور سازی و سپاهان با نتیجه مساوی به پایان رسید .البته هرگز فکرش را هم نمی کردم که سپاهان اینچنین دست و پا بسته و ضعیف ظاهر شود و تقریبا هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد.
مسلماَ قلعه نویی یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی اش را مرتکب شد که از ترس باخت،به مساوی دل بست و به راحتی ِ تمام قید 2 امتیاز بسیار حساس را زد و تیمش را برای مساوی و یک امتیاز به زمین فرستاد.ارزش این 2 امتیاز شاید حالا مشخص نشود،اما وقتی کار به دو سه هفته ی اخر رسید،آن وقت نمایان میشود که قلعه نویی گه اشتباه بزرگی مرتکب شده و چه 2 امتیاز تعیین کننده ای را از دست داده است.
این بازی نکته ی دیگری را هم به اثبات رساند و آن هم اینکه امیر قلعه نویی - همانطور که گفته میشود- مرد روزهای سخت و بازی های حساس نیست و در بازی های اینچنین حرفی برای گفتن نداشته و عملاً تیمش را به دست سرنوشت می سپارد.
با این نتیجه اختلاف سپاهان با ذوب آهن به چهار امتیاز و با پرسپولیس به هفت امتیاز کاهش یافت و این آغاز سقوط آزاد سپاهان خواهد بود.
بازی های آسیایی هم دردسریست که قلعه نویی از آن هم هراس زیادی دارد و همین هراس تمرکز او را و در نتیجه تیم او را به هم زده است.اگر شرایط یه همین منوال پیش برود ، شک نکنید که پرسپولیسی که در جام قهرمانان آسیا غایب بوده و به هیچ عنوان دلهره ای از این بابت ندارد،شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.
من همچنان بوی قهرمانی پرپولیس به مشامم می رسد.تا نظر دیگر دوستان چه باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر