۱۳۸۹ فروردین ۹, دوشنبه

میلان 1 - 1 لاتزیو . نه ،انگار میلان ِ لئوناردو علاقه ای به قهرمانی ندارد! (شهروند - تحلیلگر )

پس از باخت اينتر برابر رم ،اميدواري بسياري براي هواداران پرشمار آث ميلان بوجود آمد که با پيروزي در برابر تيم انتهاي جدولي ِ لاتزيو ،از فرصت بوجود آمده استفاده کرده و اختلاف خود با تيم همشهري، يعني اينتر را به يک امتياز برسانند،اما در پايان بازي، باز هم تيفوسي هاي ميلان ،از غمگين ترين آدم هاي زمين بودند،درست مثل هفته ي قبل که يک بر صفر مغلوب پارما شدند و هفته قبل تر از آن که دقيقا مثل همين ديدار با لاتزيو؛يک بر يک در مقابل ناپولي متوقف شده بودند.
اين چندمين باريست که ميلان شانس افزايش امید قهرماني خود را از دست ميدهد.دليلش را نميدانم اما هرچه که هست ؛انگار تيم امسال ميلان هدفي براي قهرمان شدن ندارد،يا شايد هم توان قهرماني را در خود نمي بيند.براي اين مسئله دلايل زيادي عنوان ميشود ،بعضي ها اعتقاد دارند که بسياري از بازيکنان ميلان ،بازيکناني پا به سن گذاشته اند که ديگر آن طراوت و شادابي لازم را براي جنگيدن در راه قهرماني ندارند و بعضي ديگر هم معتقدند که لئوناردو مربي جوان اين تيم،هنوز شايستگي ها و تجربيات لازم براي هدايت اين تيم بزرگ را ندارد و همين باعث شده که ميلان به محض قرار گرفتن در موقعيت فرار براي قهرماني ،دچار توقف شده و درجا بزند.بعضي ديگر هم اعتقاد دارند که ضعف ميلان هم از ضعف بازيکنان حاصل شده و هم از ضعف سرمربي اين تيم.
به هر حال هنوز هم اختلاف ميلان و اينتر قابل جبران است و هنوز ميتوان به قهرماني اين تيم اميدوار بود،بخصوص اينکه اينتر ،رقيب اصلي ميلان هم دچار افول شده و تيم آقاي مورينيو هم روزهاي خوشي را سپري نمي کند و احتمال از دست دادن امتياز در بازي هاي آينده، براي اين تيم هم بسيار محتمل به نظر مي رسد.
اينجاست که اگر با تغيير مربي به ميلان شوک وارد ميشد ،شايد اتفاقات خوبي در هفته هاي پاياني براي سرخ و سياه هاي ميلاني حادث ميگشت. ،اما «برلوسکوني »که سرگرم« سر» ! است و «موکاشتن» و اين حرفا ! و اگر وقت اضافي داشته باشد هم، صرف انجام کارهاي دولت ايتاليا و نخست وزيري اش ميکند !!! و جناب« گالياني» هم که همچنان دست روي دست گذاشته تا «لئوناردو» کسب تجربه کند !
اين طور که پيش مي رود ، احتمالا همين اينتر بحران زده ،سرانجام ليگ کالچيو را فتح کرده و جام اسکودتو را بالاي سر مي برد .
البته خدارا چه ديديد،شايد هم آ اس رم از ضعف اين دو تيم نهايت استفاده را برد و در عين شگفتي ،در پايان فصل قهرمان ايتاليا شد !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر