۱۳۸۹ مرداد ۲۷, چهارشنبه

ذوب ۱-۰ سپاهان. ژنرال باز هم داربي را باخت؛ چون او مرد روزهاي سخت بي داور نيست (شهروند- تحليلگر)

در ادامه بازي هاي اين هفته ليگ برتر، در يک بازي بسيار بسيار حساس، دو تيم همشهري اصفهاني برگزار کننده ي داربي اين شهر بودند و در پايان ذوب آهن موفق شد با نتيجه يک بر صفر سپاهان را شکست داده و شکستي ديگر به نام قلعه نويي رقم بزند. قلعه نويي تا کنون در شهرآورد اصفهان يک بازنده ي تمام عيار بوده است . البته او بيشتر بازي هاي حساس را- در صورتي که از حمايت داوران بهره مند نگردد- واگذار کرده و يا حداکثر به نتيجه مساوي دست مي يابد .
بايد بگوييم که اشتباهات داوران سهوي است و در این هیچ شکی نیست ! ، فقط بعضي اوقات در بازي هاي زير ذره بين ، اين اشتباهات سهوي نامردي مي کنند و مددکار ژنرال نمي شوند و در نتيجه او بازي را واگذار مي کند .
به همين سادگي ...

۲ نظر:

  1. مثل اينکه آقاي شهروند تحليلگر! خاطرات خوبي از اميرخان نداري که هم در فرض برد و هم در فرض باخت عليه سپاهان تحليل! ميکني. راستي نظرت راجع به گل مردود سپاهان در بازي امروز و دو گل مردود ديگه تو بازي قبلي چيه؟ راجع به پنالتي گرفته نشده صنعت نفت در بازي با تيم محبوبت پرسپوليس چه تحليلي داري شهروند گرامي؟ آيا داوري فقط به "سود" سپاهان اشتباه ميکنه نه به ضررش؟ و فقط به سود "سپاهان" سوت میزنه و نه تيمهاي ديگه ازجمله پرسپوليس؟!
    خدا به شما کمي هم انصاف عنايت فرمايد.

    پاسخحذف
  2. شهروند جان! بازي امشب تيمتون رو ديدي که؟! فعلا از 12 امتياز پرسپوليس ظاهرا چهار امتيازش مربوط به اشتباهات داوريه. البته بازيهاي سختتون در پيش است.

    پاسخحذف