۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

گروهبان قندلی 4 تایی شد ! استقلال 4 - 3 سپاهان . باخت تیم قلعه نویی در یک بازی حساس دیگر (شهروند-تحلیلگر)

در يک بازي بسيار زيبا و ديدني، تيم استقلال تهران موفق شد حيثيتي ترين بازي نيم فصل خود را که شايد حتي از بازي با پرسپوليس نيز براي اين تيم حيثيتي تر باشد، با نتيجه ي چهار بر سه به نفع خود به پايان برده و سپاهان اصفهان را در ورزشگاه آزادي شکست دهد . اين جندمين بازي حساسيست که امير قلعه نويي که بعضي اورا ژنرال و بعضي ديگر گروهبان قندلي خطابش مي کنند، موفق به نتيجه گيري نمي شود . البته نبايد از حق گذشت که سپاهان در نيمه ي دوم بازي خوبي به نمايش گذاشت و چه بسا اگر مثل هميشه از اشتباهات سهوي ! داوران بهره مند ميشد، ميتوانست بازي را به سود خود به پايان رساند!

گلهاي استقلال را ميلاد ميداوودي (دو گل)، فرهاد مجيدي و رضا عنايتي(بازيکن سپاهان) به ثمر رساندند و بيگ زاده و يانوش(دوبار) براي سپاهان گلزني کردند.
بهترين بازيکن اين ديدار بدون شک ميلاد ميداوودي بازيکن خوزستاني و فوق العاده استقلال بود که نقش بسيار بزرگي در اين پيروزي داشت .
از ديگر نکات مهم اين ديدار گل به خودي رضا عنايتي در واپسين دقايق بازي بود که شکست سپاهان را رقم زد . با توجه به اينکه سپاهان نتيجه ي سه بر صفر باخته در نيمه ي اول را ، با تلاش فراوان و صد البته قابل تحسين بازيکنان خود در نيمه ي دوم ، سه بر سه کرده بود ،اين گل به خودي عنايتي، به شدت براي هواداران سپاهان گران تمام شده و بدون شک عکس العمل شديد اين طرفداران متعصب را به دنبال خواهد د اشت . جالب اينجاست که تماشاگران اين تيم ، همين هفته ي گذشت شعارهاي تندي عليه عنايي و همچنين امير قلعه نويي سرمربي سپاهان که در انتخاب بازيکنان همه کاره بوده است ، سر دادند و.حتي شعار تند «قلعه نويي حيا کن ، سپاهان و رها کن » نيز در ورزشگاه فولاد شهر شنيده شد. آن هفته گل ديرهنگام بنگر باعث شد که خشم هواداران از قلعه نويي و عملکرد بسيار ضعيفش در اين فصل با تيم چندميلياردي اصفهاني ، فعلا فروکش کرده و آرام شود ، اما مطمئنا باخت در اين بازي حيثيتي ، آن هم با 4 گل و آن هم با گل به خودي رضا عنايتي در واپسين دقايق بازي ، دوباره آتش را شعله ور خواهد کرد و صد در صد اين بار بسيار تند تر از هفته ي قبل .
شانسي که قلعه نويي در اين ميان آورده ، تعطيلي موقت ليگ است ، وگرنه معلوم نبود در بازي بعد که در اصفهان برگزار ميشود ، چه سرنوشتي براي ژنرال ! رقم زده ميشد.
چهره ي درمانده و مستأصل قلعه نويي در پايان نيمه اول و نيز فرم شکست خورده و تسليم او در پايان بازي براي من و تمام دوست داران «فوتبال پاک» ، بسيار جذاب و ديدني بود!
در پايان به عنوان يک پرسپوليسي تعصبي- اگرنگويم متعصب ترين پرسپوليسي- اين پيروزي شيرين و دلچسب که با يک بازي خوب و بسيار روان و زيبا به دست آمد را به پرويز مظلومي مربي خوزستاني و خوب اين تيم ، ناصر حجازي اسطوره ي دوست داشتنی فوتبال ايران و همچنين تمام طرفداران پرشور استقلال تبريک مي گويم .

۵ نظر:

  1. این بی شعور احمقی که هر چی از دهنش دراومده نثار کس و کار خودش کرده، پیرو همون مکتب لاط و اوباشگری گروهبان قندلی است! غلط کردی آبی هستی و قلعه نویی بی شرف و مظهر استقلالی بودن خودت میدونی! شهروند عزیز دم تو پرسپولیسی با مرام گرم که این پیروزی داغ و باحال امشب و تبریک گفتی! دمت گرم! این اراذل و اوباش کل و یوم مثل سرعمله خودشون گروهبان قندلی سوادی در حد چهارم دبستان دارن! شما به دل نگیر

    پاسخحذف
  2. آقا عالي بود
    طرفداران اين ژنرال قنديلي اينجور بي ادبن
    منم از شرمندگيش دراومدم
    http://akbar13.com

    پاسخحذف
  3. آهای تویی که خودت رو جزو گور خر های آبی می دونی ، شما ها اینقدر بی اصل و نسب هستید که به بازیکنی مثل خسرو حیدری که پارسال خودتونو واسش جر می دادید و همون گروهبان قندلیتون ( که البته جلوی سرورتون ، قرمز همیشه قهرمان هم به امید خدا می بازه ) توهین کردید و بهشون بی شرفی رو نسبت دادید ! طوری که تلویزیون هم مجبور شد صدای استادیوم رو قطع کنه . انتظار بیشتری ازتون نمی ره 6 تایی ها

    پاسخحذف
  4. با بازی دیشب دیدم این سپاهان داره غولی میشه...همین...امسال باز هم قهرمانه

    پاسخحذف
  5. شما با انتخاب این تیتر(گروهبان قند علی) نشان می دهید جز یک متعصب کوته فکر چیزی نیستید و از تحلیل چیزی نمی فهمید.تحلیل یعنی تفکر یعنی اندیشیدن اسم وبلاگتان را بگذارید: شهروند کوته فکر.این قلعه نوعی فعلا موفق ترین مربی لیگ ایرانه.

    پاسخحذف