۱۳۸۹ تیر ۲۰, یکشنبه

و اسپانيا مقتدرانه قهرمان جهان شد... دوستان ِ«بالاترينی»؛ قدرهمديگر را بيشتر بدانيم . (شهروند - تحليلگر)

بازي هاي جام جهاني به پايان رسيد و همانطور که حتما خبردار شده ايد ، اسپانيا با تک گل ايني يستا در دقيقه 116 بازي اي که به وقت اضافه رفته بود ؛ موفق شد با شايستگي تمام قهرمان جهان شود و جام جهاني را به سرزمين ماتادورهايي که سرود ملي شان را به رسميت نميشناسند! ببرد .
اين قهرماني ، قهرماني فوتبال زيباست ، قهرماني فوتبال با احساس است ، اين قهرماني را به تمام فوتبال دوستان تبريک مي گويم . البته دور از انصاف است اگر هلند را هم تيمي شايسته ي احترام ندانيم و از اين تيم نيز به عنوان تيمي دوست داشتني ياد نکنيم .
در پايان ، اين لينک را تقديم ميکنم به دوست خوبم بهنام عزيز که قرار بود اين مطلب را به ياد جاي خالي او بفرستم ، تا شايد با خواندن اين نوشته به جمع ما برگرد و دوباره با «بالاترين» آشتي کند ، که شکرخدا ؛ اونيز با اين پيروزي ، به جمع ما بازگشته است. بازگشت بهنام را به او و دوستان ورزشي در بالاترين تبريک مي گويم و در ضمن آروز ميکنم که بالاترين و بالاتريني ها ، بيشتر از اين قدر کاربران فعال و قديمي خود را بداند و بدانند. اين اصلا خوب نيست که ما به سادگي تمام و با چند روز نديدنشان، رفقايمان را فراموش کرده و به نبودنشان عادت می کنيم . انسانيت و رفاقت از بارزترين خصوصيات آزادگيست، ميدانم که تمام ما مدعي آزادگي هستيم ، پس سعي کنيم که همه ي رفتارهايمان بوي آزادگي و انسانيت بدهد.فراموش نکنيم که ما «بالاترينی» هستيم.
باز هم قهرماني اسپانيا را به تمام دوستان خوبم در بالاترين يعني تمام بالاتريني ها و همچنين به تمام مردم فوتبال دوست ايران تبريک مي گويم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر