۱۳۸۹ تیر ۲۰, یکشنبه

واي خدارا شکر ، خدا را شکر ؛ «خياباني» گزارشگر بازي فينال نيست . خدايا ازتو ممنونم. (شهروند - تحليلگر)

بازي فينال شروع شده است و بهترين خبر براي من اين است که فردوسي پور گزارشگر بازي بوده و خبري از «خياباني» نيست . جادارد همينجا از طرف خودم و تمام کاربراني که با حرف من موافقند، از خدا بابت لطف بسيار بسيار بزرگي که به ما کرده ، تشکر کنم .
صداي «خياباني» و گزارش هاي غيرقابل تحملش ، واقعا بازي را براي ببينده زهر ميکند. نميدانم کي از دست گزارش های اين آقا جواد خياباني خلاص مي شويم ، اما دوست دارم فعلاً به چيزهاي خوب فکر کنم که مهم ترينش، همين نشنيدن صداي خياباني در اين بازي ِ دوست داشتنيست.
به شخصه خياباني را خيلي دوست دارم و برايش احترام قائلم ، اما با همه احترامي که براي اين عزيز قائل هستم ، نميتوانم نگويم که گزارش هايش را دوست ندارم . چقدر خوب ميشد اگر خياباني به جاي گزارش بازي ، اجراي برنامه «يک جهان،يک جام» را به عهده مي گرفت ، تا هم خياباني در جايي بود که ميشد پاي برنامه اش نشست ، هم اينکه از دست اجراهاي سرد و تصنعي جناب «جاوداني» نجات مي يافتيم . از اين جام که گذشت ، اما آيا ميشود اين رويا رنگ حقيقت به خود بگيرد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر