۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

فاجعه در آفريقا؛ آلمان 4-0آرژانتين . اسطوره به تمام معنا باخت اما من هنوز مارادونا را دوست دارم (شهروند-تحليلگر)

اينقدر ناراحتم که انگار ايران باخته است ، مارادونا را به شدت دوست دارم و همينطور مسي را و حالا هر دو ناکام شده اند ، آن هم در حد فاجعه .
آلمان چهار گل به آرژانتين زده و اين بار هيچ کمکي هم از داور دريافت نکرده است .چه روزهاي بديست اين روزهاي لعنتي ، اين جام حهاني کلا جام خوبي نيست ،آن از ايران که با هنرنمايي فدراسيون وعلي دايي و افشين قطبي نتوانست حتي به جام جهاني راه يابد و اين هم از تيم هايي که دوستشان داشتيم . برزيل که آن طور حذف شد و اين هم از آرژانتين . آرژانتين باخت آن همه چه باخت بدي ، کاش لااقل اينقدر بد نمي باخت
حالا ماييم و يک «اسپانيا» ؛ واي که اگر اسپانيا هم شکست بخورد ....
مارادونا باخت ، به بدترين شکل هم باخت ، قاره ي آفريقا شاهد يکي از بزرگترين سقوط هاي تاريخ براي آرژانتين بود ، اما با اين همه من و خيلي اي ديگر مثل من ؛ هنوز هم اسطوره را دوست داريم و هنوز هم مارادونا برايمان «مارادونا»ست .براي شما چطور؟

۳ نظر:

  1. برای من که جام بسیار خوبیست.همین که برزیل و آرژانتین به نیمه نهایی نرسیدند و آلمان تیمهایی را که رویشان تبلیغ زیادی شده بود را برد لذت بخش بود.اگر غنا هم به جای اروگوئه اومده بود همه تیمهای من بودند.حیف شد غنا.

    پاسخحذف
  2. مارادونا یک ادم با شخصیت بسیار ضعیف اجتماعی است که فقط باریگر تکنیکی بود. برای من نه تنها یک اسطوره نیست بلکه موجود بی ارزشی می باشد

    پاسخحذف
  3. دم نژاد آریایی گرم حال تیمهای پر از غرور را میگیره فردا شبم نوبت تیم پررو اسپانیاست که روش کم بشه که تا اینجاشم به لطف داور و خوش شانسی بالا اومده.
    این است قدرت آریاییها درود بر تیم آلمان
    هر آریایی باید احساس غرور کنه
    اقتدار سلسله هخامنشیان بر دنیا نیز اینچنین قاطع و غرور آفرین بوده است.
    شما نیز افسوس نخورید و خوشحال باشید.
    درود بر ایران و آلمان وتمام آریایی های دنیا.

    پاسخحذف