۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

شهردای تبريز 1-1 پرسپوليس. يک سوال ساده ؛ آقاي دايي تا کي بايد صبر کنيم؟ (شهروند-تحليلگر)

انگار ماجراي تيم ملي ايران در بازي هاي مقدماتي جام جهاني در حال تکرار است ، تيم دايي به هيچ عنوان خوب بازي نمي کند و حتي در نتيجه گيري نيز نمي تواند هواداران خود را راضي کند. شرايط امروز پرسپوليس کاملا شبيه حال و روز تيم ملي ايران در بازي هاي مقدماتي جام جهاني 2010 شده است . بازي هاي ضعيف همراه با نتايج ضعيف.
پارسال دايي را با اين استدلال که تيم را خودش نبسته است، تحمل کرديم و از نتايج ضعيفي که گرفت گلايه اي ننوشتيم . اما امسال ديگر مثل پارسال نيست، اين تيم را خود دايي بسته است، با اختيار تام هم اين کار را انجام داده و در نتيجه هيچ عذري براي اين نتايج ضعيف ندارد.
کاري به نتايج ندارم، پرسپوليس زيبا بازي نمي کند، اصلا فوتبال نمي کند . بازي اين تيم کاملا باري به هر جهت و ديمي بوده و هيچ گونه تفکري در آن ديده نمي شود. حتي اگر بازي امروز با همان نتيجه يک بر صفر تمام ميشد ، باز هم من اصلا از بازي ياران سرخ پوش راضي نبودم.خيلي هاي ديگر هم مثل من همين نظر را دارند.
بايد فکري کرد. دايي بايد هرچه سريع تر چاره اي بيانديشد.صبر هواداران آنچنان طولاني نخواهد بود.
طرفداران سالهاست که تشنه ي بازي زيبا هستند و دايي نه تنها آنها را از اين موهبت محروم کرده که حتي در کسب نتيجه صرف هم ناموفق بوده است .
از دايي چيز زيادي نمي خواهم و نمي خواهيم؛ بازي زيبا
عدم نتيجه گيري با بازي هايي زيبا و جذاب را ميتوان تحمل کرد ، اما توقف در ديدارهاي سرد و کسل کننده و باري به هر جهت را نه.
آقاي دايي تا کي بايد صبر کنيم؟
...
پا نوشت:
بايد يادآور شوم که در مسئله ي توهين دوباره تماشاگرنماهاي بي شرم «پان گرگ» به علي دايي و کريم باقري ، اسطوره هاي عزيز آذرآبادگان و ايران،به شدت از دايي و همچنين باقري حمايت کرده و از تمام ملت ايران-از هر قوم و هر شهر- ميخواهم که در مقابل اين اهانت ها و اين بي شرمي هاي معدود پان گرگ ها- که از سادگي مردم خوب آذربايجان سواستفاده مي کنند - ساکت ننشسته واز ايران و ايرانيت ايران با تمام وجود دفاع کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر