۱۳۸۹ خرداد ۳, دوشنبه

سلام باشکوه ِسرخ ها به قهرمانی در روز سبز ِ آزادسازی «خونين شهر» و سلام دوباره ی من به بالاترين (شهروند-تحليلگر)

به نام حق.

امروز روز عزیزی برایم بود ، روز آزاد سازی خرمشهر از چنگ اعراب ناجوانمردو حالا برایم عزیزتر از قبل هم شده است .پرسپولیس تیم محبوب من و میلیون ها میلیون ایرانی، موفق شد در بازی برگشت هم حریف شایسته و قابل احترام ِ خود یعنی گسترش فولاد تبریز را شکست داده و قهرمان جام حذفی ایران شود .
از نکات مهم این دیدار حضور گسترده تماشاچیان در یک روز غیر تعطیل و میان هفته بوده است ،تماشاگران آذری هم قسمتی از ورزشگاه را پرکرده و به تشویق تیم خود پرداختند، البته این بار تعدادشان خیلی کمتر از دفعات قبل بود ،منظور از دفعات قبل، بازی های تراکتورسازی در آزادیست.
نکته دیگر در این دیدار، بازی بسیار خوب و دلاورانه ی تیم گسترش فولاد است که از نظر من شایسته تقدیر است و جا دارد از همین جا به تک تک مردم آذرآبادگان بابت داشتن تیمی اینچنین شجاع و نترس تبریک بگویم.شکست در این دیدار و در آزادی و در برابر خیل عظیم هواداران پرسپولیس ،چیزی از ارزش های این تیم خوب تبریزی کم نمی کند.

و در آخر قهرمانی بار دیگر قهرمانی دلاوران سرخ ِ ایران زمین را در روز همیشه سبز و غرور آفرین ِ آزاد سازی خرمشهر به تمام طرفداران این تیم تبریک می گویم و آرزو کنم که سال بعد سال قهرمانی های مقتدرانه برای ما باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر