۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

گسترش 0- 1پرسپولیس.بازی برتر گسترش و برد پرسپولیس.قهرمانی نزدیک است اما ... (شهروند-تحليلگر)

در دور رفت از مرحله فینال جام حذفی ایران ،پرسپولیس موفق شد با یک گل گسترش فولاد را در تبریز شکست داده و گام بزرگی برای قهرمانی در این جام بردارد.البته از نظر من ، نتیجه نتیجه ی عادلانه ای نبود و گسترش بازی بهتری ارائه داد و اغلب زمان بازی را در اختیار داشت ،اما این دایی بود که مثل همیشه « شانس » در ِ خانه اش را زد و تیمش برنده از میدان خارج شد. من شک ندارم که پرسپولیس قهرمان جام حذفی میشود اما این را هم اطمینان دارم که با این تیم و با این سطح بازی ، در سال آینده هم مثل امسال ، به جایی نخواهیم رسید.امیدوارم که برای فصل بعد شاهد تغییرات اساسی در پرسپولیس باشیم ، چون دایی همیشه «شانس» نمی آوَرَد ،و روزی که دایی« شانس » همراهی اش نکند ، پرسپولیس هیچ حرفی برای گفتن ندارد، این را در لیگ برتر شاهد بوده ایم .
این چیزیست که به شدت مرا و غرور سرخ مرا آزار میدهد ،با اینهمه به عنوان یک پرسپولیسی به شدت از پیروزی تیمم خوشحالم.
ما بازی را در تبریز بردیم اما انصاف حکم میکند که به تمام مردم آذربایجان بایت داشتن تیمی اینچنین ساده و بی ادعا، اما قدرتمند و منسجم تبریک بگویم . امیدوارم که شفق و کمالوند هم به جای پرداختن به جنجال های رسانه ای ، نتایج درخشان گسترش فولاد را سرمشق خود قرار داده و کمی به موفقیت تراکتور سازی در لیگ سال آینده فکر کنند. موفقیت تراکتور سازی مساویست با خوشحالی مردم آذربایجان و من به عنوان یک ایرانی ، از خوشحالی بخشی از هموطنانم در این برهوت شادی و قحطی خوشحالی ، به شدت شاد می شوم .پس آرزو میکنم که تراکتور فصل آینده برای قهرمانی بجنگد .باز هم به آذری ها و همچنین به پرسپولیسی ها تبریک می گویم .بازی خوب مبارک آذری های عزیز و قهرمانی هم مبارک ما پرسپولیسی ها باشد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر